Australien = drömresmål

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 10 Februari 2016.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

Singapore Airlines Boeing 777-300ER

Oavsett var i Sverige du bor kan du dagligen flyga till svenskarnas drömresemål, Australien. Tillsammans har Singapore Airlines och SAS skapat en luftbro från alla delar i Sverige till landet Down Under och exotiska Sydostasien. En tvåsiffrig tillväxttakt för resor till Australien visar att allt fler förverkligar sin dröm om en resa till Australien, enligt…

Se hela inlägget

2. JohanA

JohanA Medlem

Det om antalet flyg är ju högst förvirrande för en flygnörd!

Peter Hagander gillar detta.
  3. JKW

JKW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade det inte varit så mycket bättre om Singapore hade lanserat en direktlinje till Arlanda. Om man verkligen vill få till en bra deal för alla svenskar som drömmer om Australien och även Sydostasien. Just nu tar ju Qatar och Emirates majoriteten från ARN till Australien och Nya Zeeland.

Smuffe, Gus och fcx gillar detta.
  4. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det hade ju också varit intressant med hur alla dessa kombination ser ut för att komma till Singapore. Hur är tiderna? Var är bytena? Vilka sträckor är med vilket bolag? Hur skiljer sig priserna mellan alternativen?

Mod edit:
    Tagit bort citat som flyttats till en annan tråd

Last edited by a moderator: 11 Februari 2016
    Smuffe gillar detta.
  5. anroos

anroos Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Att boka ett flyg med SIA på deras hemsida är inte helt lätt om man önskar alternativ till att flyga via CPH.
    SIA flyger ju till flera destinationer i Europa och inte bara CPH, varför kan då ej dessa alternativ finnas med på deras
    boknings site? Jag har två resor framför mig GOT - SIN nu i vår och efter att endast ha fått alternativ via CPH till ett
    mkt högt pris (38 000 kr), så valde jag istället Qatar Airways resp Finnair (de har lovat nya plan till min resa i maj).
    Anders

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!