Senaste nytt

Att kalla detta business class måste vara ett skämt

Ystad

Medlem
emötande är trist men andra saker som du nämner gäller för de flesta europeiska flygbolag som har Business class inom Europa.
De har inte riktiga Business class stolar. Vissa av dem serverar också tvivelaktiga mat ombord.
Det finns knappt någon IFE ombord. Sova på Business stolen (på Europa flygning) är lika dåliga för de flesta.
Javisst är det så.
Eller som jag hävdat i en tidigare tråd, http://www.businessclass.se/forum/threads/var-det-bättre-förr-eller-är-det-bara-jag-som-är-gnällig.19186/ , det VAR bättre förr...
 

mha321

Medlem
Jag har dock aldrig sett något så smutsigt och grisigt i matväg som bilden ovan. Att dom inte skäms för att servera det där.
Austrian brukar ju hyllas för att ha bättre mat än de flesta andra inom Europa. Och mina egna erfarenheter säger det samma, jag har alltid fått väldigt bra mat (för att vara intra-europe) på Austrian.

Men det där såg verkligen för dj-igt ut. Usch.
 

Agö

Medlem
Austrian brukar ju hyllas för att ha bättre mat än de flesta andra inom Europa. Och mina egna erfarenheter säger det samma, jag har alltid fått väldigt bra mat (för att vara intra-europe) på Austrian.

Men det där såg verkligen för dj-igt ut. Usch.
Precis. Det är det jag också hört. Men först det som @simon_says91 fick tidigare i somras och nu detta.

Fantastisk mat ombord på Austrian - "gastronomy entertainment by do&co" | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Nej, vi sa inte till ombord - det borde vi kanske gjort. Men vi hade den mycket trevliga flygningen med Air India, Recension: Air India - en positiv ny bekantskap - BusinessClass.se , framför oss. Vi satt nog mest och väntade på den.

Nej, vi har inte kontaktat customer care. Tror du att det skulle leda till något?
Förlåt, men är lite trött på folk som skriver om dåliga upplevelser här utan att ha kontaktat bolaget. Självklart ska ni berätta för Austrian hur ni upplevde det.
 

Agö

Medlem
Nej, vi har inte kontaktat customer care. Tror du att det skulle leda till något?
Reklamera och skicka med bilden på maten. Fråga sedan om dom tycker att serveringen av maten håller den standard som Austrian säger sig leverera. Föreslå lämplig kompensation.
 

Ystad

Medlem
Förlåt, men är lite trött på folk som skriver om dåliga upplevelser här utan att ha kontaktat bolaget. Självklart ska ni berätta för Austrian hur ni upplevde det.
Reklamera och skicka med bilden på maten. Fråga sedan om dom tycker att serveringen av maten håller den standard som Austrian säger sig leverera. Föreslå lämplig kompensation.
Tack för råd o peppning.
Nu fick jag lite inspiration av er - så jag tänkte: jag går direkt in på deras hemsida och reklamerar. Då ligger deras hemsida nere... Vilket bolag...
Men visst, jag skall reklamera.
Vad tycker ni jag skall kräva i kompensation? En t o r för mig o frugan till Wien? I business class :D
 
Toppen