Senaste nytt

Att flyga gratis i första klass dagligen......

Fredrik

Medlem
Schlappig har pengarna att backa upp detta med. Han tjänar grova pengar på att sälja kreditkort på bloggen. Han kommer dessutom från en väldigt rik familj.
 
Den här killen är mer underhållande: Justin Ross Lee, a.k.a. "Jewjetting"


#JewJetting (@justinrosslee) • Instagram photos and videos

Visa bifogad bild 38930
JRL er altid underholdende! Han er et must hvis man er på Instragram. :)

Ännu en video om hur någon påstår sig att resa världen runt gratis (från ABC news så kvalitén på journalistiken är därefter).

Det som inte tas upp är kostnaden för att ha dessa 23 kreditkort samt att han måste spendera pengar med dom för att få några miles, för när han bara åker award-tickets så blir det ju inga nya därigenom.
HAHA! Han flyver jo Delta.. Så hellere hjemme :p
 

Voyageur

Medlem
Well hur boyz of the hood nu än gör, så trillar ju inte poängen in utan att spendera lite hard earned cash, och senast jag kollade tog det några poäng IC i First. Ytan är alltid så mycket glassigare än innehållet. Visst lär de väl lägga enorma spends på egna företag och dess fakturor, annars får de nog hosta upp fyra,fem F resor innan de får tillräcklig redemption. Vad vet jag iofs ;)
 

FF#1

Medlem
Han köper en biljett, hänger i lounger en hel dag och avbokar sedan biljetten. Måste man inte checka in för att nå loungen? När anses biljetten förbrukad? Hur tätt inpå flight kan man avboka? Låter märkligt hela grejen....
Går väl att göra någon gång då och då, sen så lär flygbolaget agera. Har ju varit en del rättsfall om det i Kina och Tyskland.
 

Simon

Medlem
Kan det här med fejkade visitkort för att komma åt avtalspriser verkligen fungera? Det låter ju verkligen som bedrägeri.
 

Senator

Moderator
Jag tycker faktiskt Rolling Stone Magazine skriver en bra artikel här. Lite som Jason Reitman på ett snyggt sätt kommer under skinnet på Ryan Bingham i "Up in the air". Allt har ett pris...Snygg fasad, men hur är insidan?
 
Toppen