Senaste nytt

Att bli pilot

Steve

Medlem
Hittade den här tråden som jag som bekant startade för en herrans massa år sedan. Tänkte informera de närmast sörjande att set blev pilot av mig. Nu flyger jag Boeing 737 och drömmer om större (för man blir ju aldrig mätt på erfarenheter som nog de flesta här på forumet håller med om).

Guldstatusen har tyvärr förfallit men istället har min flickvän tagit över stafettpinnen och det är primärt via hennes resemönster jag håller mig ajour med det senaste i frequent flier-världen.

Må gott ärade forumiter!
Kul att du följde din dröm! @FarewellFire Min äldsta son har siktet inställt på att bli pilot så han har fått lästips på din blogg.
 
Häftigt! Vilka rutter och vilket bolag flyger du för?
Jag flyger för airBaltic och det är idel flygplatser runtom i Europa. Den senaste månaden har det blivit mycket Amsterdam, Stockholm och Paris. Men det varierar!

Kul att se dig här igen
Tack, jag har spanat lite då och då men tappat lite anknytning då jag inte reser på samma sätt längre.
 
Kul att du följde din dröm! @FarewellFire Min äldsta son har siktet inställt på att bli pilot så han har fått lästips på din blogg.

Kul! Får en del mejl från folk som läser bloggen och det känns kul eftersom jag annars mest känner det som att den skrivs som dagbok för min egen skull. Har han frågor är det bara att panga iväg ett mejl så försöker jag svara så gott det går!
 
Toppen