Jaha, då var det dags för en asienturné i tjänsten. Ingen liggvagn alls och bara billiga bokningsklasser men att pricka av några nya flygplatser och lounger får duga.
Turen går:
ARN - LOT söndag
LOT - PEK sön-mån
PEK -TPE mån kväll
TPE - TAO ons morgon
TAO - ICN torsdag kväll
ICN - HKG - CPH - ARN hem på fredag kväll, framme på ARN på lördag morgon.
1-2 möten per stad förutom LOT och hemresan då.
TAO är första gången.
Tips och trix om de andra mottages tacksamt.
Första bilden blir från påstigning av LO454 från ARN till WAW, en CRJ900 utan plats för handbagage. Avskyr det, DAA (delivery at aircraft) tär på min lätta tygväska. Den tar sån stryk av det där, den är ju inte gjord för att hasas runt i ett bagageutrymme.
Andra bilden från LOT lounge, har även skrivit lite mer om den i lounge-sektionen av forumet.
Snart vidare med LO91. Spänningen är olidlig, kommer de ha hyggligt grönt te för att göra kineserna nöjda eller kommer den enbart serveras polsk vodka? ;-)
Turen går:
ARN - LOT söndag
LOT - PEK sön-mån
PEK -TPE mån kväll
TPE - TAO ons morgon
TAO - ICN torsdag kväll
ICN - HKG - CPH - ARN hem på fredag kväll, framme på ARN på lördag morgon.
1-2 möten per stad förutom LOT och hemresan då.
TAO är första gången.
Tips och trix om de andra mottages tacksamt.
Första bilden blir från påstigning av LO454 från ARN till WAW, en CRJ900 utan plats för handbagage. Avskyr det, DAA (delivery at aircraft) tär på min lätta tygväska. Den tar sån stryk av det där, den är ju inte gjord för att hasas runt i ett bagageutrymme.
Andra bilden från LOT lounge, har även skrivit lite mer om den i lounge-sektionen av forumet.
Snart vidare med LO91. Spänningen är olidlig, kommer de ha hyggligt grönt te för att göra kineserna nöjda eller kommer den enbart serveras polsk vodka? ;-)