Asiana börjar med A380 till Frankfurt från mars 2017

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Agö, 31 Augusti 2016.

1. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Smuffe, JohanA, Henrik_B och 7 andra gillar detta.
  2. Märkligt. Jag har en bokning ursprungligen i First med Asiana FRA-ICN i april 2017 och det står fortfarande 747-400 i bokningen men Business.

3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske tar ett tag att uppdatera systemen. Men du får med all sannolikhet en svit. Pang på't.

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  4. Men dom har ju nedgraderat mig redan???

5. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ring snabbt som attan.

6. Jag kommer inte kunna åka på den här resan men det är intressant att följa hur det går så väntar med att avboka ett tag.

7. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hoppas att det fortsätter vara bra tillgång, hade en bra upplevelse för några år sen med Asian till seoul, på min födelsedag.
    Så lite bättre hårdvara på det så blir det toppen!

8. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm, tittar lite på Asiana hem på min resa nästa år och det finns upp emot 4 platser i First som Award på ICN-FRA. Det står dock listat som B747 fortfarande.
    Frågan är ju om man ska byta ut BKK-NRT-FRA i Thai A380 och ANA B773 i First mot att flyga Business till Inceon och sen Asiana First på A380.

Smuffe, Henrik_B och Cristoffer Cedergren gillar detta.
  9. Vaniljvodka

Vaniljvodka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Läste precis den andra tråden om att F försvinner från den 26 december och var redo att börja boka om till andra alternativ. Ser nu i min bokning den 11 mars att B747 är ändrat till A380. Sånt sjukt flyt att de sätter in A380:n från den 1 mars. *köper en lott*

Fråga: Nån som åkt F i A380:n och kan säga något om mittenplatserna 3 E/F. Vi är två som reser och rad 1 är redan bokad. Rad 2 är dock fortfarande ledig. Kabinen har bara tre rader så rad 3 är gissningsvis inget att klaga på.

Last edited: 1 September 2016
    Glenn E, Agö och Viking75 gillar detta.
  10. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @jumbooze

Vaniljvodka gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!