Senaste nytt

Artikel: Följ med till Farnborough 2012 - årets stora flygshow i London

Status
Stängd för vidare inlägg.

Palazzi

Medlem
Det smärtar att inte kunna deltaga själv.... Speciellt då jag befinner mig i London samtidigt som ni är där (dock tillåter inte min resa några utflykter denna gången :( ).
 

Palazzi

Medlem
Ska du resa till Hogwarts?:p

Hahahahha:D Nu började jag faktiskt skratta framför datorn här....:D

Farsan har fyllt 60år, så det blir en liten kort resa till London. Jag har haft fullt upp med studier här nere i Italien (på italienska motsvarigheten till hogwarts;) ), så har inte hunnit fira honom:).
 

Kricka

Medlem
Vad gäller hotell i London så föreslogs det i den första tråden om Farnborough att de som vill
bor på Park Plaza County Hall, vilket ligger drygt 300 m från Waterloo Station. Vi behöver, som
tidigare sagts, inte bo på samma hotell men detta ligger bra till inför tågresan lördag morgon.
 

doc

Medlem
Jag har precis bokat boende på The Trafalgar London med Hiltons Great Getaway 40% rabatt. Lagt in ett uppgraderingsönskemål som Guld-medlem också. Nu måste jag bara komma ihåg att köpa entrebiljett till Farnborough också.
 

erhel

Medlem
Ju mer jag läser era kommentarer om den här resan desto mer grämer jag mig att jag inte kan följa med. Bannar att jag måste jobba. Hoppas (och vet) att ni kommer ha det grymt, och hoppas också på något BA-event att hänga på i höst.
 

Dr. Miles

Expert
Martin, hade du paxat min Galleries First guesting? ;)

Jag fick ett meddelande från British Airways Executive Club(BAEC) att jag har blivit BAEC Gold sedan 8 Maj tack vare statusöverföring från bmi Diamond Club(DC).

Nu har jag alltså både bmi DC Gold och BAEC Gold som ger tillgång till Galleries First på London Heathrow T5.
Jag undrar om jag kan gästa två personer när jag har båda kort? :confused:

Integration FAQs | Fly bmi

British Airways and bmi | Integration FAQs skrev:
Products and Benefits

1. Will I continue to earn lounge access as a Diamond Club Gold/Silver member?

You can continue to access the bmi lounges and the BA lounges at London Heathrow and London Gatwick – please bring your card as you will be asked to present this.

2. As a Diamond Club member, which British Airways lounges can I access using my Diamond Club membership card?

Gold Diamond Club members can access the Galleries First lounge, Galleries Club lounge and Arrivals lounge at London Heathrow terminal 5. Gold Diamond Club members can also access the London Gatwick British Airways First and Club lounges as well as the London Gatwick Sofitel arrivals lounge. Please note that Gold members may take 1 guest into the lounge. Guests are not permitted in the arrivals lounges.
 

rob74

Medlem
Någon vänlig själ får hemskt gärna gästa mig in i Galleries First! :)
Själv lär jag ha Sapphire-status vid tiden för resan pga statusmatchning till Finnair Gold nu i helgen...
 

doc

Medlem
Jag får väl hoppas på samma sak då, då jag enbart är BAEC Silver. Fast vi kanske blir ett gäng i Galleries Club ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen