Art & Lounge - Newark flygplats inträde 35$

Diskussion i 'Flygplatser' startad av bL0m, 28 Maj 2014.

1. bL0m

bL0m Medlem

Hej,

Jag reser med SAS under juni månad från Newark och tittade om möjligheten fanns att få tillträde till en lounge med mitt Diners kort (Har 7 st besök på mitt kort). Tidigare har det inte funnnits några alternativ men idag är lyckan är total då en lounge vid namn Art & Lounge är nyöppnat i Terminal B. Loungen är även tillgänglig för up front betalning á 35$ per besökare.

Länk:
    New $35 Pay Lounge Opens at Newark Airport's Terminal B - View from the Wing - View from the Wing

13_157019_zps0442bf0f.jpg
    13_157022_zpsedff75e0.jpg

Någon som besökt denna lounge?

2. Kastrup

Kastrup Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har besökt den loungen, och recenserat den men recensionen verkar inte ha publicerats än...

3. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Kastrup När man skriver en recension så publiceras den direkt på BC.se. Något
    måste ha gått fel ?

4. Kastrup

Kastrup Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det ser onekligen ut som att något har gått fel. När jag skrev recensionen fanns inte loungen med i listan ut jag fick klicka på "hittar du inte vad du söker?". Jag har lite fina bilder att lägga till vid tillfälle också...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!