Arlandas bagageutlämning och bagagevagnar.

Diskussion i 'Flygplatser' startad av Bryant, 3 Januari 2015.

1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En sak som jag har irriterat mig på ett tag är att man måste gå en kilometer för att få tag i en bagagevagn.

Kom in på gate 3 idag (A-piren?), bagaget på karusell 5. Och bagagevagnarna är längst ner i ena hörnet. Asjobbigt när det är knökfullt med folk.

Jag kan ju ha missat att det finns vagnar närmre..;)

Aurora gillar detta.
  2. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, du har nog missat vagnarna :)

I karusellområdet finns det tre ställen att hämta vagnar på. Om du kommer ner för trappan i mitten av bagageområdet så att du hamnar nära utgången så finns det dels vagnar 5 meter till vänster om dig (mittemot tullen), dels vagnar precis bredvid bagagebandet som är längst till vänster och vagnar i ett hål i väggen mittemot bagagebandet längst till höger om dig.

Kanske de i mitten var slut?

3. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ha ha. Är jag verkligen så kass? Måste alltså titta mer noggrant nästa gång.

4. Aurora

Aurora Medlem

Du er ikke alene @Bryant. Jeg sleit med det samme og vandret hele vegen til høyre når jeg kom fra den miderste trappen.... Men når jeg gikk ut så jeg at det stod baggasjevogner ca mellom midterste trapp og tollen.... Argh!

Bryant gillar detta.
  5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu fick ni mig att tänka - jag har faktiskt ingen aning om var man får tag på vagnar där. Ser ju bara andra som kör runt med dem hela tiden.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!