Senaste nytt

Arlanda stängt för all flygtrafik 2012-12-05

Jacob

Medlem
Info från SAS om ombokningar:

05DEC12
Traffic disturbances at STO 05DEC12 (05DEC12 08:30 UTC)
Due severe weather with heavy snow and strong winds at STO airports 05DEC12, delays and cancellations to be expected.

Rebooking
Passenger holding a reservation on SK/117-document 05DEC12 to/from ARN may be rebooked in the same booking class or lowest available booking class in the same service class as originally booked another day.

Make involuntary reissue with FE INVOL DUE WEATHER

Rebooking and ticket reissue for Travel Agents:
Travel agents are authorized to involuntary rebook SK operated flights to other SK operated flights and reissue SK/117-document. Rebooking must be made in the same booking class or same service class as originally booked. Tickets must be marked with: FE INVOL REROUTED DUE WEATHER

Refund
Passenger holding a reservation on SK/117-document on cancelled flight, refund permitted.
 
Sitter i Birmingham för avfärd mot CPH ocg sedan ARN efter att direktflyget till Stockholm ställdes in igår kväll... Har någon prognoser för hur vädret kommer se ut under eftermiddagen, ska jag räkna med att bli kvar på Kastrup?
 

joemume

Medlem
Fick en total CNX på hela min resa idag, alla flighter från Umeå söderut inställda. Urk... Lite tur ändå med videokonferens en sån här dag, måste jag motvilligt erkänna... :)
 

LinuxSam

Medlem
Jag är ombokad till 20:40-flyget till Kiruna ikväll. Just nu är problemet att SAS inte har några flygplan kvar på Arlanda att skicka iväg.

/LinuxSam
 
Toppen