Senaste nytt

Arlanda stängt för all flygtrafik 2012-12-05

sunkan

Medlem
Jag klev precis av Arlanda Express igen när min avgång SK157 mot gbg dök upp som inställd. Skönt att kontoret ligger bredvid stationen. Sitter nu i en telefonkö hos SAS så får vi se vilka möjligheter som finns framöver...

/Christian
 

LinuxSam

Medlem
Och nu är mitt flyg också inställt.

Får väl knalla ner till SAS-disken och höra hur vi gör. Undrar om reseförsäkringen täcker hotell om jag får åka upp imorgon istället.

/LinuxSam
 

Dr. Miles

Expert
Och nu är mitt flyg också inställt.

Får väl knalla ner till SAS-disken och höra hur vi gör. Undrar om reseförsäkringen täcker hotell om jag får åka upp imorgon istället.

/LinuxSam
Om det var jag skulle jag boka hotellet med fri avboknings room rate och sedan gå till SAS disk.
 

A380*G

Medlem
Mitt flyg från Chicago var nog ett av de sista som landade...

/LinuxSam

Ser ut så, från Swedavia

07:50 Chicago SK946 LH6279 UA6960 Landat 07:35
08:00 Oslo SK846 5 SCANDINAVIAN SAS Landat 08:30
08:40 St Petersburg FV285 SU4942 SK6105 5 ROSSIYA-RUSSIAN AIRLINES Landat 09:15

Nej, det är faktiskt tvärt om. Inga plan landar men några lyfter.

/LinuxSam

Vad jag förstår så har det landat lite plan på morgonen.... hur har du annars landat själv? ;)
 

Roger J

Medlem
Kön för att diskutera ombokning i SAS-loungen (T5) är ut genom ingången och ner för spiraltrappan bredvid hissarna. En person jobbar med detta i loungereceptionen...
 

Dr. Miles

Expert
Kön för att diskutera ombokning i SAS-loungen (T5) är ut genom ingången och ner för spiraltrappan bredvid hissarna. En person jobbar med detta i loungereceptionen...
Är det inte enklare att ringa till SAS kontor i Bangkok? (Tokyo/Beijing/Shanghai kontor är stängda för dagen)
 
Toppen