Arlanda-personal "betygsatte" själv

Diskussion i 'Flygplatser' startad av Meazza, 11 Mars 2015.

1. Meazza

Meazza Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bevittnade en märklig sak i säkerhetskontrollen på Arlandas Terminal 2 i förmiddags. En uniformerad kille blev avlöst på sin plats vid röntgenmaskinen, och på vägen ut tryckte han helt oblygt på "glad gubbe" för att betygsätta personalen.

Ingen stor grej kanske (jag antar att det mest är för internt bruk) men det såg inte särskilt proffsigt ut.

2. SAS404

SAS404 Medlem

Haha ja någon måste väl ge grön gubbe också? Skulle vara kul att få tillgång till statistik över dom där maskinerna, någon med lite insider information? :p Själv trycker jag alltid röd en eller tre gånger beroende på dagsformen, just för att jag ogillar hela säkerhetskontrollen, men FT/T4 är undantaget som får grön bara för att den är så underbar.

maswan gillar detta.
  3. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske vi som tolkat fel, de kanske utvärderar besökarna

doc, Schlaake, Smuffe och 8 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!