Senaste nytt

Arlanda-Frankfurt-Singapore-Bangkok-Hongkong-München-Arlanda på 8 dagar

WTP

Medlem
Jag är ganska ny här och har stått på patrull då och då och fått "guding" också.
Ni som har varit här en längre tid ska veta att detta är en hel ny värld för de flesta nya medlemmar och det tar tid innan man anpassar sig till konversationsnivå, alla regler osv.
Det är inte alla som läser alla forumregler innan de postar (tyvärr!). Jag tänkte också i början att det var så fränt att vara "med" folk som förstår alla förkortningar och delar samma passion men sen upptäckte massa nya som man hade ingen aning om. De anpassar man sig, blir mer ödmjuk. Så enkelt är det.

De är väl ändå flygnördsförkortningar :)

Gissar att @Cristoffer Cedergren tänkte också samma sak - jag är med likasinnade! Med glimten i ögat ändrade han rubriken.
Personen i fråga har inte varit otrevlig på något sätt vad jag har förstått.

....Vill du nörda med flygnördsförkortningar gör det gärna på FlyerTalk eller någon annanstans.

Som någon skrev förut det används för lite "smilies" ibland :)

Jag förstår att det måste vara ordning och reda - och det är bra.
Läste häromdagen tråden där man skriver att man ska välkomna nya medlemmar på forumet och ha förståelse för "nybörjarmisstagen"...
Denna forumet existerar tack vare alla medlemmar gamla som nya.
 
Hej! Ursäkta min frånvaro men har umgåtts med trevligt folk i Singapore och inte haft så mycket egentid för surfande m.m. Idag flög jag en kortis med Cathay och det var nog den bästa upplevelsen på länge. Lovar att göra en riktig recension med bilder och allt när jag kommer till en dator där jag kan överföra bilderna från mobilen. Nu ska jag försvinna bort i Bangkok tills på fredag då det blir Emirates till Hongkong!
 
Hej! Ursäkta min frånvaro men har umgåtts med trevligt folk i Singapore och inte haft så mycket egentid för surfande m.m. Idag flög jag en kortis med Cathay och det var nog den bästa upplevelsen på länge. Lovar att göra en riktig recension med bilder och allt när jag kommer till en dator där jag kan överföra bilderna från mobilen. Nu ska jag försvinna bort i Bangkok tills på fredag då det blir Emirates till Hongkong!

Vilken klass blir det ombord Emirates?
 
Prövar att ladda upp en bild från ipaden. Utsikten från BW Grand Howard hotell.

image.jpg
 
Toppen