Senaste nytt

Appen My Flights

De flesta här har säkert redan appen, men jag vill ändå passa på att tipsa om appen My Flights som efter att man angett bokningsref håller koll på alla ändringar i bokningarna. Det kan vara allt från ändrat säte till ombokning eller ny flygplanstyp osv.
Jag hade haft svårt att hålla koll på allt om det inte vore för appen. Finns att ladda ner för iPhone och är dessutom gratis: My Flights App for Web, iPhone & iPad | Copyright 2009-2017 Chris Schofield (tror inte den finns för Android, kanske finns något liknande?)
Enda nackdelen är att det bara fungerar med Amadeusbokningar...
 

Anfield

Medlem
Någon som vet varför man inte får in Lufthansa och Swiss bokningarna längre ?

Det står att the airline has blocked Amadeus from accessing this booking.

Detta måste ha hänt nyligen för jag har en Lufthansa bokning liggandes i appen , så den var det inget strul med att hitta !
 
Någon som vet varför man inte får in Lufthansa och Swiss bokningarna längre ?

Det står att the airline has blocked Amadeus from accessing this booking.

Detta måste ha hänt nyligen för jag har en Lufthansa bokning liggandes i appen , så den var det inget strul med att hitta !
Dessvärre så har Lufthansagruppen blockerat access till bokningarna. Det kan däremot fungera om bokningarna är gjorda genom resebyrå.
Riktigt tråkigt att Lufthansa spärrat ut möjligheten.
 

Jönsson

Medlem
Vänta nu, TripCase brukar kunna importera det mesta. Jag har just nu flighter med ett ganska stort urval av bolag i mina kommande resor och jag är rätt säker på att alla inte kör Sabre.
Ja, om du forwardar bekräftelsemejlen till TripCase så lägger de till nästan vad som helst manuellt. Den automatiska delen, tillägg med reservationskod, fungerar bara med TripCase partners. TripCase ägs och utvecklas av Sabre. Sedan kan man så klart också lägga till saker helt manuellt.
 
Toppen