Senaste nytt

App för Windows Phone nu tillgänglig

niksal

Medlem
Nu har SAS släppt sin app även för Windows Phone. Jag har inte använt de övriga plattformarna så jag kan inte jämföra. Jag har lite lekt med appen för WP och jag är rätt nöjd. Bokningsmöjlighet är kanske det enda jag saknar, men EB och kommande flygningar verkar fungera bra, och kunde även lägga till bokningar som gjorts utan EB nummer. Skall på måndag se hur det fungerar med boarding pass etc via appen.

Kul att SAS satsar även på Windows Phone!
 

Voyageur

Medlem
Helt underbart att SAS äntligen vidgat sin horisont till WP. Appen fungerar dessutom utmärkt!

Det stämmer att än så länge finns inte appen för den amerikanska marknaden, men nog för oss ;)
 

olo

Medlem
I förra veckan kom 1.1.0.0. för Windows. Jag hoppas att den bla löser buggen som gör att det går att slutföra biljettköpet... Men jag lyckas inte få ner appen från Store. Den laddas ner men installationen misslyckas. Någon som har lyckats eller har liknande problem?
 

tågnörd

Medlem
Hos mig uppdaterades appen utan problem till 1.1.0.0, precis som vilken annan app som helst. Men jag hade som jag antyder redan 1.0.0.0 installerad. Om du har 1.0.0.0, har du povat att avinstallera och sedan installera igen?
 

olo

Medlem
Hos mig uppdaterades appen utan problem till 1.1.0.0, precis som vilken annan app som helst. Men jag hade som jag antyder redan 1.0.0.0 installerad. Om du har 1.0.0.0, har du povat att avinstallera och sedan installera igen?
Nope, men skall prova det. Om jag vet att andra har lyckats installera 1.1, så är ju mer trygg med att avinstallera det som fungerar.
 

JohanW

Medlem
Hos mig uppdaterades appen utan problem till 1.1.0.0, precis som vilken annan app som helst. Men jag hade som jag antyder redan 1.0.0.0 installerad. Om du har 1.0.0.0, har du povat att avinstallera och sedan installera igen?

Samma för mig. Läste detta och fick starta appen för att se och visst var den 1.1.0. nu :)
 
Toppen