Senaste nytt

Använder du underhållningssystemet på långflygningar?

mha321

Medlem
Brukar ofta slötitta på något vad som helst. Det är bekvämare om man sitter och halvsover med ife än plattan - den vet man inte alltid riktigt var den landar alltid när man faktiskt somnar :)

Men jag bryr mig inte speciellt mycket om den inte fungerar (förutom att man kan få poäng/miles i kompensation så man måste ju testa :p), och skulle inte använda det som kriterier för att välja bolag...
 

Pho

Medlem
Om det finns någon film eller TV progam som verkar intressant brukar jag nyttja IFEn. Annars blir det musik ifrån iPad och någon bok.
 

AABack2ARN

Medlem
Det händer absolut - även om jag (liksom @agehall) ibland är fundersam hur de kan skapa så dålig bildkvalitet även när skärmarna är helt ok (vilket diskuterades i en annan tråd).

Brukar kunna plöja igenom några avsnitt av någon serie som jag missat (nu senast en uppsjö avsnitt av Brooklyn 911)
 

RonnieK

Medlem
Använder bara kartan/flyginfon.

Tiden spenderas med att umgås med med min bättre hälft (eftersom vi åker ihop) och inmundiga all mat och dryck som erbjuds tills det är dags att lägga sig platt och sova.
 

FF#1

Medlem
Tittar alltid på film eftersom jag aldrig har ro att gå på bio eller glo på tv hemma. Därför är en majoritet av det jag har sett i filmväg ombord på ett plan de senaste åren. Annars njuter jag av att bara vara om bord.
 

David

Medlem
Kartan brukar vara på tills måltiden är över. Sitter ogärna med hörlurar på då det är rätt så frekvent kommunikation med FA under måltid i C/F. Sedan åker det på någon film som inte har hunnit komma till Netflix/Viaplay vilket är det enda jag i princip ser på hemma - brukar inte vara några problem att hitta filmer att se. ;-)
 

palmen

Moderator
Jag är väldigt dålig på att se på film på andra ställen än ombord på plan, så för min del brukar det oftast finnas ett antal filmer av intresse varje flygning. Kartan används också frekvent, ibland kan man komma på sig själv med att titta på kartbilderna i 30 minuter :)
Äger ingen laptop eller tablet så för min del finns det inte så mycket annan underhållning om man inte har en bok/tidning med sig.
 
Toppen