Senaste nytt

Använder du underhållningssystemet på långflygningar?

Palazzi

Medlem
Hörlurararna är i, med dokumentärer och/eller musik. IFE tror jag aldrig jag har försökt mig på..... Ipad o datorn är också avslagna.

Kartorna kan ju vara ett tidsfördriv, men det räcker bra med gemensamma skärmar i taket.....På var tredje rad (eller hur tätt sitter de?), som i ekonomiklass.
 
Använder IFEn mest till för att kolla på nya filmer som jag missat på bio och som inte dykt upp på nätet..... Sen är kartfunktionen trevligt att ha också. Men jag har alltid min platta och dator med mig om det inte finns något roligt.
 

pep

Medlem
IFE ? Aldrig et højt kriterie for at vælge flyeller klasse. Service ombord p(mad, drikke, plads) prioriterer jeg 10 gange højere.
 

Alf

Medlem
Lyssnar på musik och då gäller två kanaler, "hästjazz" och klassiskt att lyssna på till en bok.

Numera sker nästan alla resor tillsammans med hustrun och då blir det att njuta av maten om det går samt vinet. Då behövs inget underhållssystem. Kartan vill jag dock ha lite koll på så den brukar vara på.
 

sembl

Medlem
Jag har oftast bara kartan på förutom när jag äter då jag brukar kolla på en serie. Oftast Big band, family guy eller liknande som är 20min.
 

flybob

Medlem
Använder den så länge det är god kvalité. Ser gärna en film eller två, samt en av dokumentärerna om apor som oftast finns :)
 

johangeorg

Ny medlem
Använder mest bara kartan och kamerorna. Brukar bli irriterad på den dåliga kvalitén på bilden, så det blir bok, ljudbok eller musik.
 

Jonas C

Medlem
Är det en dagsflygning använder jag IFE hela resan, i synnerhet om det finns intressanta filmer som jag tidigare inte sett. Brukar kolla upp entertainment guiden i förväg, så att jag sparar filmerna till flygningen. Finns inget bättre än att koppla av med en skön art house och några glas Champagne.

Är det en nattflygning struntar jag i IFE.
 
Toppen