Använda någon annans SAS kort vid standby.upgrade

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av EBGGOT, 15 December 2011.

1. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

Mitt partner skall ut och åka Y+ longhaul med SAS nästa vecka. Frågan är fall jag kan skicka med mitt EBG kort så hon kan göra en standby upgrade för 20,000 till C trots att jag INTE är närvarande.

Någon som har någon info kring det? Jag kan skicka med en fullmakt samt kopia på passet så det inte blir något snack kring det ....

Last edited: 15 December 2011
  2. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det blir nog svårt tyvärr. Enda möjligheten är nog om du kan följa med till check-in. Då borde det gå faktiskt. Om det är från Arlanda så görs uppgraderingen vid incheckningen "landside".
    Om ni checkar in i Göteborg är det svårare. Du kan alltid ringa medlemsservice idag och diskutera med dem hur man skulle kunna lösa det?

Last edited: 15 December 2011
  3. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Låt oss få veta hur det går. I teorin borde du ju kunna skriva på fullmakten i landvetter.

4. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man tycker ju att SAS som en del andra bolag borde acceptera att man sponsrar någons uppgradering. Men men, med SAS vet man ej. Hoppas det går bra!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!