Använda Eurobonuspoäng på Turkish Airlines?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Tobbe, 2 Juli 2012.

1. Tobbe

Tobbe Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej.
    Jag har ca 110.000 poäng på mitt SASkort. Och nu tänkte Jag, Frun och våra 2 barn flyga till Jakarta över nyår. Vi har hittat biljetter (via kompis som prel bokat på Amadeus), men där kan vi inte använda poängen. Så jag tänkte köpa en av biljetterna direkt från Turkish med poäng.
    Någon som vet om jag behöver överföra från mitt SASkort till mitt Miles&Smileskort, eller om jag kan använda SASkortet direkt när jag bokar hos Turkish?
    Och jag är även intresserad av andra sätt att göra det på om någon vet sådana?

Tack på förhand
    Tobias Regnér

2. Hej Tobias.

Du kan inte överföra SAS EuroBonus poäng till Turkish Airlines Miles&Smiles miles.
    Däremot kan du ta en bonusresa med Turkish Airlines flygningar genom att använda SAS EuroBonus poäng.

Du kan också läsa vår guide: Hur bokar jag en bonusresa med mina poäng?

Last edited: 9 December 2013
  3. Tobbe

Tobbe Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack. Jag prövar era tips. Återkommer om hur det gick.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!