Antalet stays och nights på Club Carlson

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Vattenspindelmannen, 4 April 2012.

1. Var kan jag se antalet nätter och stays jag samlat på mig under ett år hos clubcarlson? Jag hittar ingenstans en enkel summa, så som Hilton har när man loggat in.

2. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror faktiskt att det inte står, konstigt nog. Jag har letat runt överallt på sidan tycker jag. Det finns ju en flik som heter typ "Recents stays", men huruvida de är kvalificerande nätter eller ej syns inte i klartext.

3. Om man loggar in så har man ju fliken mitt saldo. Där går det att räkna ut men speciellt översiktligt är det ju inte..

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyvärr får du räkna själv. Det blir rätt drygt när man får några nätter/stays att räkna ihop.

5. Dags att plocka fram TI-83an bara :)!

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fast den har ju inte RPN! HP ska det vara, annars går det ju inte att räkna med... ;)

7. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med agehall om att RPN och HP ska det vara!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!