Antal flighter med SAS EuroBonus

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av mankan69, 1 Mars 2013.

1. mankan69

mankan69 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Satt och roade mig med att räkna igenom alla flighter med Star Alliance som jag har gjort. Tror inte att jag har fått med riktigt alla flighter då statistiken på "mina sidor" verkar vara begränsad till max 99 och för min del betyder det att historiken sträcker sig hela vägen tillbaka till 1996 (även fast jag gick med i EuroBonus 1994 och reste en hel del då också) och med reservation för eventuella räknemisstag kom jag upp till 1683 flighter med Star Alliance Bolag

3 personer gillar detta.
  2. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Imponerande

1 person likes this.
  3. Longreach

Longreach Medlem

Det betyder att du har snittat ca 100 flighter per år, i 18 år! En T/R resa per vecka.

1 person likes this.
  4. Borde finnas någon nivå typ PandionPlatinumPlus för sådana som dig! Bra kämpat.

1 person likes this.
  5. mankan69

mankan69 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det de sista 4 åren har jag nog snittat ca 175-200 flighter/år med SAS/Star Alliance, men många av dessa flighter är korta intra-nordic flights med både 1 och 2 byten på vägen till slutdestinationen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!