annorlunda Seat map på SK909 22JAN

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Copenhagen_FrequentFlyer, 20 Januari 2015.

1. Hej,

ska flyga med SAS till New York (EWR) d. 22/1. Hade bokat mitt säte i SAS PLUS på 14D, nu tittade jag igen och plötsligt finns det 12 rader i PLUS och fyra säten i mitten. Vad innebär detta? Så vitt jag kan se på Seatguru så har SAS inga plan med den konfigurationen. Flygs denna sträckning av ett annat bolag eller är det SAS nya kabin som redan införts?

Tack för info om någon vet... :)

2. Aurora

Aurora Medlem

Antakeligvis et HiFly-flygplan. SAS har i disse dager 1 stk innleid flygplan som dekker noe av trafikken fordi reservemaskinen har teknisk strul (i tillegg til maskinen som er ute for kabin-oppgradering :) ).

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tolv rader ser jag inte, men det är en A343 som ska flyga sträckan, så det är inte nya kabinen iaf. Jag ser 4 rader plus på expertflyer.

4. oermen

oermen Medlem

Er det ikke LN-RKP ?

fcx gillar detta.
  5. Nej nu har de bytt tillbaka igen till vanlig SK A343... nu är hemresan från Chicago SK944 25/1 på 16 rader i Economy... Får se vad som händer på själva res-dagarna Haha :D

6. Axelzon

Axelzon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur/Var kan man se i förväg vilket flygplan SAS ämnar flyga sträckan med? Flyger SK909 CPH-EWR imorgon Fredag...
    Nya eller gamla konfigurationen?
    Tack
    Ax

Brandten gillar detta.
  7. Jonasdk

Jonasdk Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Du kan gå på expertflyer og tjekke seat maps. I morgen vil du have en ny konfigurations A330 på SK909. God tur.

Axelzon gillar detta.
  8. Axelzon

Axelzon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Great, första gången... Plus biljett.. Hoppas på den nya Diamant uppgrade möjligheten till uppgrade ;)

9. Jonasdk

Jonasdk Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Umiddelbart ser den fyldt ud nede i Go dog rimelig mange ledige på Plus og kun 2 ledige i Business.
    SK909 B.JPG SK909 PE.JPG SK909 E.JPG

10. Axelzon

Axelzon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har 27 G förbokad, betyder "X" blocked? Det är ju great isådan fall!!
    Men varför "X" i mitten på Business?
    (Sorry, lite amatör på det här)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!