Annorlunda Reserapport

Diskussion i 'Reserapporter' startad av Magnus_K, 11 Oktober 2014.

1. Magnus_K

Magnus_K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej Alla,

**OBS**Oseriös rapport.**

Jag vill först varna alla som är under 18 eller inte har målsmans godkännande att (inte) läsa vidare.
    Det kommer finnas ett gäng stavfel ;) med tanke på att detta skriva 05:10 och lite svajig.
    Min rapport kommer inte innehålla OW, *A eller andra poäng, detta görs av pure fun!
    Alla ska alltid vara så seriösa när det kommer bilder osv, @Jonas C dessa bilder kommer inte ens vara i närheten av dina :) @Dr. Miles vill du göra en del av detta sker det via Uber :) (Från Rose NightClub till Kungsholmen)

Jag gick upp längs Norrmalms torg och vad ska man säga, man tittade hos Kaplans för att se om det fanns något man skulle köpa annars.
    Förutom detta så är Kungsgatan ganska tomt men för dom som inte varit i Sthlm så kan detta vara en bra guide.

Skål, vi ses den 18:e i Stockholm!

Magnus

Bifogade filer:

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!