Anmeldelse = Eurbonuspoeng

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 4 Mars 2016.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

SAS_EB_Cards140326-2

Kære medlem af BusinessClass! Vi som arbejder i redaktionen sætter stor pris på de anmeldelser vi får ind fra medlemmer. Efter vi er begyndt at publicere anmeldelser på forsiden som medlemmer har lavet, har vi fået mange positive reaktioner. Medlemsanmeldelser skal fylde mere i vores indhold og være en mere synlig del af BusinessClass, besluttede…

Se hela inlägget

2. Fly123

Fly123 Ny medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Jeg har de næste måneder en rejse til Miami t/r på business class samt en rejse til NYC t/r på økonomi.
    Kunne dette have interesse for jer? Jeg kan sagtens skrive eventuelle anmeldelser på engelsk.

3. Hej och välkommen till BusinessClass, @Fly123!

Du kan börja att skriva anmeldelse eller reserapport i forumet först. Om det är intressant så väljer redaktionen ditt och kontaktar dig.
    Inte åt andra hållet. :)

Observera att Eurobonuspoäng delas ut när man har fått sin anmeldelse eller reserapport publicerad på första sidan. Inte för att man skriver.

agehall gillar detta.
  4. Fly123

Fly123 Ny medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Mange tak og tak for svar!

Jeg er ny herinde, men har været aktiv på andre rejsefora :)

Jeg prøver at huske at få taget nogle billeder på turene og vil derefter overveje at få skrevet anmeldelser herinde.

palmen, Agö och Dr. Miles gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!