Senaste nytt

Anmäl dig som värvare till Amex för september 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.

palmen

Moderator
Denna tråd kommer att ta upp de kriterier som gäller för att kunna bli September månads värvare.
En ny tråd kommer att skapas där vi väljer ut Oktober månads värvare, där kommer vi ha helt andra kriterier för att bli värvare så att även nya på forumet ska ha en chans.


Följande kriterie måste vara uppfyllt
Du ska ha gjort minst 1000 inlägg på BusinessClass.se i forumet, varav minst 50 av dom måste vara gjorda under 2018 (fram till 31 augusti 2018).

Anmälan som värvare
Skicka ett PM till @palmen som ska innehålla din värvningslänk samt en motivering på max 15 ord om varför någon ska välja dig som värvare.

Anmälan öppen
Det är möjligt att anmäla sig som värvare fram till 18:00 på torsdag den 6e september 2018.

Urval av 5 värvare
Vi kommer att lotta fram 5 personer utav de som anmäler sig, det kommer med andra ord vara helt slumpnässigt vilka de 5 blir utav de som anmäler sig. Forumet kommer att vara delaktigt i hur vi lottar fram dessa 5 pesoner

Hur ofta kan man bli värvare?
Vi kommer att begränsa så att har man varit värvare en månad kan man inte bli det de två nästkommande månader (förutsatt att vi fortsätter med detta efter oktober).

Övrigt
Om man av någon anledning inte längre vill vara en värvare kan man skicka ett PM till @palmen så tar vi bort dig från tråden med info om vilka som är månadens värvare. Det kommer inte att väljas någon ny utan enbart 4 värvare kommer finnas kvar. Om alla värvare skulle avsäga sig denna möjlighet kommer vi sätta upp nya kriterier och lotta fram 5 nya värvare.


Detta är inte en tråd för att diskutera detta, har ni frågor om detta nya system, ta det i följande tråd
Nya regler för värvning till Amex (utvärdering under 2 månader) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

palmen

Moderator
Jag har nu tagit en printscreen på de 10 värvare som anmält sig med tidpunkten 19:16 (syns på skärmdumpen).
Alla dessa har slumpvis lagts in i excel och tilldelats ett nummer.

Nu behöver jag hjälp från forumet!
Jag behöver 5 nummer i spannet 1-10. Man får bara skriva ett nummer åt gången och max ett nummer per person. Har man anmält sig som värvare får man inte rösta.
När 5 personer postat ett nummer i denna tråd så stängs lottningen och skärmdumpen kommer att presenteras med vilka vinnarna är.
 

Samosaguas

Medlem
Jag har nu tagit en printscreen på de 10 värvare som anmält sig med tidpunkten 19:16 (syns på skärmdumpen).
Alla dessa har slumpvis lagts in i excel och tilldelats ett nummer.

Nu behöver jag hjälp från forumet!
Jag behöver 5 nummer i spannet 1-10. Man får bara skriva ett nummer åt gången och max ett nummer per person. Har man anmält sig som värvare får man inte rösta.
När 5 personer postat ett nummer i denna tråd så stängs lottningen och skärmdumpen kommer att presenteras med vilka vinnarna är.
3
 

palmen

Moderator
Tog bort NotRyans postade nummer i denna tråd då han deltar i utlottningen (la till det i reglerna typ 1 minut efter jag postat)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen