Senaste nytt

Angående diskussion om överfulla lounger och för många guldkortshavare

fleetheseen

Medlem
Dessutom har väl antalet guldkortsmedlemmar hos Aegean börjat minska avsevärt med tanke på de nya intjäningsreglerna som infördes för ett tag sedan?
 
Kom ihåg att SAS erbjuder att köpa access vid incheck för 199 kr. Om man vill äta nått litet på CPH och ta en öl så går det ju jämt ut, så tänkte jag förr som statuslös iaf :)
 

trskial

Medlem
Jag besökte lounge på Arlanda, Söndag 7 Juni på eftermiddag (flög SAS Plus) det var väl en kanske 10-15 personer där inne.

Har suttit mycket i loungen på Oslo Lufthavn (utrikes) och rest SAS Plus och aldrig upplevt att det var "för mycket" folk där inne. Flyger oftast på en Fredag 08.30 från Tromsö så jag hamnar i lunchen före lunch. Söndagar hamnar jag i loungen på Arlanda vid 17.00. Alltid varit lugnt för sambon och mig.
 
Var mycket folk i utrikesloungen på Gardermoen idag strax efter 16 men det var ändå inga problem att hitta en sittplats. Igår däremot var Pop Up Loungen nästan tom vid 11-tiden. (förvisso är ju det en tid på dygnet då det brukar vara lugnt). Ska verkligen bli intressant att se de ombyggda loungerna då de öppnar.
 
Kan beropå att jag faktiskt loggade ut ifrån siten?

Som svar till bilderna, så såg det nästan ut i Oslo i Torsdags. Folk stod & käkade för det fanns inte sittplatser.
Oslo känns mer överbefolkad än de andra utrikesloungerna, men det är väl delvis för att de bygger om? Någon som vet när de skall vara klara?
 
Toppen