Senaste nytt

Angående diskussion om överfulla lounger och för många guldkortshavare

palmen

Moderator
Gör ett studiebesök i SAS Gold på CPH så förstår Du. Jag själv vänder oftast i trappan och går ner igen - där finns det plats och arbetsro och dessutom ett bättre/fräschare utbud!
De gånger jag varit där har det alltid funnits gott om plats längst in bland sofforna, kanske bara är jag som har tur, passerar ju inte allt för ofta. Det skulle dock behövas en gigantisk Lounge om den ska klara alla tidpunkter då det peakar under en timme. Om det då istället är gott om plats i loungen under är det ju perfekt att kunna använda den.
 

EBGGOT

Medlem
De gånger jag varit där har det alltid funnits gott om plats längst in bland sofforna, kanske bara är jag som har tur, passerar ju inte allt för ofta. Det skulle dock behövas en gigantisk Lounge om den ska klara alla tidpunkter då det peakar under en timme. Om det då istället är gott om plats i loungen under är det ju perfekt att kunna använda den.

Du är där "inte allt för ofta" och jag är ju där 2 gånger i veckan ... Det är överfulla ofta!
 

Bryant

Medlem
Du är där "inte allt för ofta" och jag är ju där 2 gånger i veckan ... Det är överfulla ofta!

Positivt för SAS. Många lojala kunder!

Sen tror jag att samtliga lounger oavsett allians är fulla under de populära tiderna när många reser. Det är nog bara att acceptera.
 
Toppen