ANA Mileage club nummer?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Gnopps, 30 Juni 2011.

1. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag har gått med i ANA milage club men inte fått kortet. För att kunna logga in behöver jag mitt medlemsnummer, men jag kan inte hitta det i min mail. Inte heller hittar jag någon funktion på hemsidan där de skickar en påminnelse till mig.

Någon som vet hur jag kan hitta den här informationen?

2. Nej, jag tror att man var tvungen att skriva ner det nummer som visades på skärmen när man registrerade sig. Eller så får du göra en resa med ANA så att du får ditt medlemskort hemskickat! :)

3. Du kan ringa till ANAs kontor i Storbritannien(+44-20-8762-8977) och förklara situationen.
    De kommer att fråga din info och jag kan tänka mig att de skickar nytt medlemskort till registrerad adress.

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick ett mail med mitt medlemsnummer direkt efter registrering.

5. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag kan inte hitta något sådant mail, skumt. Min webbläsare på ena datorn är fortfarande inloggad men jag lyckas inte hitta någon sida där mitt medlemsnummer står och det behövs för att logga in på andra datorn.

6. Om du är fortfarande inloggad på en annan webbläsare, kan du försöka gå till denna länk från webbläsaren.

https://cam.ana.co.jp/psz/us/amc_us.jsp?index=100

Det är för att kunna registrera familjemedlemmar som du kan boka bonusresor åt.
    Där hittar du ditt ANA Mileage Club nummer.

Lycka till.

1 person likes this.
  7. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Toppen, tack det fungerade.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!