Senaste nytt

ANA First Lounge i Haneda

kaktusen

Medlem
Jag landar med ANA First på HND men har ca 8 timmar innan nästa flight går vidare till BKK i first med THAI så tänkte ta en sväng in till stan. När jag kommer tillbaka till flygplatsen har jag rätt att använda mig av någon First Class Lounge då och isf vilken?
Jag gjorde nyligen en liknande resa men landade med Lufthansa vid lunch innan jag tog 00:20 flyget med Thai. Jag använde ANA Suite Lounge och tyckte den var absolut världsklass. Lite folk, extremt bra service, härliga duschar, bra mat och självklart goda viner och champagne.
 
Jeg har lest igjennom meldingene i denne tråden og kan ikke finne et direkte svar. Hvis man flyr med LH F til HND og har et fly videre med ANA C dagen etter ( men innenfor 24t transit ) Har vi da adgang til ANA first class loungen? Siden transit er ca 11t er planen å ta en tur inn til Tokyo og deretter sjekke inn igjen og gå til ANA F loungen hvis man har adgang. Er det noen som har gjort dette?
 

Sebbef83

Medlem
Jeg har lest igjennom meldingene i denne tråden og kan ikke finne et direkte svar. Hvis man flyr med LH F til HND og har et fly videre med ANA C dagen etter ( men innenfor 24t transit ) Har vi da adgang til ANA first class loungen? Siden transit er ca 11t er planen å ta en tur inn til Tokyo og deretter sjekke inn igjen og gå til ANA F loungen hvis man har adgang. Er det noen som har gjort dette?

Jag hade liknande upplägg för två år sedan och kom inte in i ANA First loungen utan blev hänvisad till Business loungen :/
 

Flixflex

Medlem
Någon som vill spekulera om man får access till loungen om jag flyger HND - GMP i ANA economy? Nästa ben på samma biljett och dag är ICN - FRA i Lufthansa first
 

palmen

Moderator
Någon som vill spekulera om man får access till loungen om jag flyger HND - GMP i ANA economy? Nästa ben på samma biljett och dag är ICN - FRA i Lufthansa first
Jag blev nekad på exakt samma rutt för typ 1 år sedan så om inget ändrats eller om du har tur så kommer du inte in.
 
Toppen