Amexinloggning tog mig till engelska Ax-sidan.....

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Valley, 29 April 2013.

1. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta var en ny upplevelse som jag undrar om någon annan råkat ut för.

Befann mig inloggad på svenska sidan när jag åkte ut pga inaktivitet. När jag loggade på igen såg jag att jag länkades båd hit och dit, för att till slut befinna mig inloggad på engelska Ax-sidan.

Borde väl ändå inte vara möjligt. Eller ?

2. Fanns det någon benefit med detta??

3. Mårten Lönn

Mårten Lönn Medlem

Du kan logga in med dina svenska uppgifter på deras amerikanska sida också! Du kan inte göra något väl inloggad där men det går att logga in hur som helst....

4. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte något som jag såg. Enda jag märkte var att jag vid betalning av hotellrum i GBP skulle tjäna lite

5. Johan_G

Johan_G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har också råkat ut för det. Det hände när jag höll på och sökte efter flygbiljetter via Amex resebyrå, när jag kom in igen på UK-siten fick jag upp helt andra routings och flygbolag på samma sökning som jag hade gjort en stund innan på den svenska sidan. Det verkade som om allt blev routat via London, jag funderade inte så mycket över priserna utan loggade ut och sedan in som vanligt på den svenska sidan igen. Dock kanske det kan vara intressant att undersöka för någon som jagar legs.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!