AmEx - var hitta spend year-to-date?

Diskussion i 'Kreditkort' startad av jsn, 27 December 2017.

1. Grobian

Grobian Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om någon undrar hur man ser sin totala spend för föregående år så går ej det. Jag funderar på att uppgradera från Premium till Elite och letade länge för att hitta min totala spend för 2017 för att se om jag klarade 300 gränsen.

Ringde tillslut kundtjänst som meddelade att det inte gick att se någonstans. Däremot så talade hon om hur mycket det var direkt på telefonen.

Aih890 gillar detta.
  2. Logga in på Amex webbsida, sedan klicka på "Saldo EuroBonus-poäng".

På höger sida av webbsidan, kan du hitta "DIN EUROBONUS-FÖRMÅN".
    Under den kan du hitta hur mycket du har spenderat under året (i detta fall år 2018).

3. squeezen

squeezen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fast infon var om det gick se förra året. Inte innevarande.

Grobian gillar detta.
  4. Varför behöver man att veta förra årets spend? Man kan inte göra något åt saken när det har blivit ett nytt år.

5. squeezen

squeezen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För Grobian så ville han se historik för att veta om han kom upp i 300k och det därmed skulle vara värt att uppgradera kort framåt.

6. Jag gissar att man betalar räkning via banken så det ska vara en enkel sak att kolla alla Amex räkningar under förra året och summera dem.
    Vill man inte göra det själv så kan man ringa till Amex kundtjänst och fråga.

Berglund gillar detta.
  7. squeezen

squeezen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp, det han skrev han gjorde med.

Aih890 och Grobian gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!