Senaste nytt

Amex/SAS konsert med Lisa Nilsson 28/29 maj 2018

Tonton

Medlem
Inbjudan gäller för 2 personer per Platinum-konto, varav en måste vara antingen Platinum huvudkortmedlem eller Platinum extrakortmedlem. Eventet är kostnadsfritt, men om ni uteblir måste vi debitera 500 kronor per person. Observera att en i sällskapet måste kunna visa upp sitt Platinum-kort när ni kommer till eventet.

Hm, för mig står det att det kostar 1500k per person i Amex NU-appen?
 

agehall

Medlem
Sörjer att jag inte bor i Stockholm just nu. Vill verkligen se Lisa Nilsson, men hon spelar inte i närheten av Göteborg alls under denna turné vad jag har hittat hittills.
Jag vet inte om du känner till det, men det finns helt magiska maskiner, utformade som aluminiumrör, som transporterar människor i luften. Jag vet att det är häxkonster och djävulens verk, men de verkar fungera (för det mesta). I sann marknadsekonomisk anda kan du byta saker du har mot att få befinna dig i en sådan tub under ca 1h och när du kliver ut är du i Stockholm! Om du sedan har så önskar (men vem vill det egentligen!?) kan du säkert använda den magiska metalltuben för att transportera dig tillbaka till västkusten...

:)
 

Maja

Medlem
Nu ser vi möjligheterna! Hyr 2st AVIS-bilar och kör en inrikesresa med SAS för 2x10,000poäng. *Businessclassforumstyle*
Gillar ditt kreativa förslag! :)

Jag vet inte om du känner till det, men det finns helt magiska maskiner, utformade som aluminiumrör, som transporterar människor i luften. Jag vet att det är häxkonster och djävulens verk, men de verkar fungera (för det mesta). I sann marknadsekonomisk anda kan du byta saker du har mot att få befinna dig i en sådan tub under ca 1h och när du kliver ut är du i Stockholm! Om du sedan har så önskar (men vem vill det egentligen!?) kan du säkert använda den magiska metalltuben för att transportera dig tillbaka till västkusten...

:)
Har hört talas om att det finns fyrkantiga plåtlådor med fyra hjul på också som också fungerar för samma ändamål.

Har redan undersökt saken givetvis, men det blir lite kämpigt att stå i ett klassrum kl 8:00 dagen efter och undervisa på västkusten, så får bara inse att det får vara för den här gången. :confused:
 
Toppen