Senaste nytt

Amex/SAS konsert med Lisa Nilsson 28/29 maj 2018

Thornado

Medlem
Tolkar jag det rätt som att det är gratis, men enbart för kortmedlemmen, dvs det går inte att ta med sig någon?
Det är ju givetvis ett bra erbjudande ändå, men kan tänka mig att de flesta uppskattat det mer om möjligheten hade funnits att ta med en vän.
 

Maja

Medlem
Sörjer att jag inte bor i Stockholm just nu. Vill verkligen se Lisa Nilsson, men hon spelar inte i närheten av Göteborg alls under denna turné vad jag har hittat hittills.
 

mha321

Medlem
Hur brukar det vara på dessa, måste kortinnehavaren vara med eller kan man boka bara åt familj/bekant? (själv är jag på andra sidan Atlanten då)
 
Hur brukar det vara på dessa, måste kortinnehavaren vara med eller kan man boka bara åt familj/bekant? (själv är jag på andra sidan Atlanten då)

Inbjudan gäller för 2 personer per Platinum-konto, varav en måste vara antingen Platinum huvudkortmedlem eller Platinum extrakortmedlem. Eventet är kostnadsfritt, men om ni uteblir måste vi debitera 500 kronor per person. Observera att en i sällskapet måste kunna visa upp sitt Platinum-kort när ni kommer till eventet.
 
Toppen