Senaste nytt

Amex platinum kampanj - gratis första kvartalet

Då låter det ju helt klart som att en inbjudan är den rätta vägen att skaffa Amex Platinum, såg att värvningstråden är stängd.. någon som har en work around :)

/Adam
Tyvärr så är reglerna att det bara är i den tråden det får värvas här på sajten. Men du kanske kan lägga ut på facebook och fråga dina vänner för att se om någon av dem har Amex och kan värva dig?
 
Funderar på att testa detta kort. Kan man prova gratis i tre månader och sedan avsluta utan att behöva betala något?

Yes. Inga problem att avsluta efter gratisätandet. =) Jag valde dock att stanna kvar för jag tjänar in månadsavgiften enbart på Pontus på ARN.

Sen får man ju också ett Amex Premium inpå.

Kom ihåg att det bli värvad om du ansöker för sköna extrapoäng.
 

Canadien

Medlem
Man kan även nyttja detta erbjudande flera gånger, står inget om att det endast gäller nya kunder, så jag skaffade ett Platinum Aug-Okt och nu ett Dec-Feb.

Erbjudandet slutar gälla 31/12
 

Canadien

Medlem
Kanske dags att läsa på mera om detta som komplement till Elite isf. ;)
För min del är det mest för de 20k Eurobonus man får som värvad, samt nån gratis räkmacka på Pontus lounge. Ser inte något annat värde med detta kort som motiverar att betala 6k per år för det. Men så länge det är gratis så är det ju OK.
 
Toppen