Senaste nytt

Amex platinum kampanj - gratis första kvartalet

Thornado

Medlem
Finns det något trevligt kombo med 1:a kvartalet fritt + referal bonus eller något. Tänker skaffa kortet nu.

Det går ju att bli värvad till kortet och då tror jag att man får 200000 MR-poäng (och även då första kvartalet fritt). Enda godkända tråden för att begära att bli värvad till Amex är dock för tillfället stängd.
 

adl.sthlm

Medlem
Hej,
Jag behöver skaffa ett kort att använda både privat och i jobbet.
Efter lite efterforskning så känns Amex Platinum ihop med ett Amex SAS Premium rätt, nu till min fråga vad skulle jag få "extra" om jag blir inbjuden till Platinum istället för att signa upp på Amex webb? och om jag blir inbjuden får man fortfarande 3 månader fritt?

Tack på förhand
/Adam
 

Vic

Medlem
Hej,
Jag behöver skaffa ett kort att använda både privat och i jobbet.
Efter lite efterforskning så känns Amex Platinum ihop med ett Amex SAS Premium rätt, nu till min fråga vad skulle jag få "extra" om jag blir inbjuden till Platinum istället för att signa upp på Amex webb? och om jag blir inbjuden får man fortfarande 3 månader fritt?

Tack på förhand
/Adam
Det du får extra är att både du och den som bjuder in får Amex Membership Rewards-poäng som kan växlas mot exempelvis eurobonuspoäng. Tror det är 200000 MR för platinum. Detta får du endast om du blir inbjuden. Gratis tre månader gäller oavsett. :)
 

RonnieK

Medlem
Hej,
Jag behöver skaffa ett kort att använda både privat och i jobbet.
Efter lite efterforskning så känns Amex Platinum ihop med ett Amex SAS Premium rätt, nu till min fråga vad skulle jag få "extra" om jag blir inbjuden till Platinum istället för att signa upp på Amex webb? och om jag blir inbjuden får man fortfarande 3 månader fritt?

Tack på förhand
/Adam
Ja, se fem inlägg ovan ditt inlägg :)
 

adl.sthlm

Medlem
Det du får extra är att både du och den som bjuder in får Amex Membership Rewards-poäng som kan växlas mot exempelvis eurobonuspoäng. Tror det är 200000 MR för platinum. Detta får du endast om du blir inbjuden. Gratis tre månader gäller oavsett. :)

Då låter det ju helt klart som att en inbjudan är den rätta vägen att skaffa Amex Platinum, såg att värvningstråden är stängd.. någon som har en work around :)

/Adam
 
Toppen