Senaste nytt

Amex platinum + Hertz = ?

Claes L

Medlem
När jag skaffade platinum fick man Hertz guld också men när jag loggade in idag på Hertz så såg jag att man tydligen fått Hertz Gold Plus Rewards - Five Star men jag har inte haft 10 hyran den senaste 12 månaderna.....

Har någon annan fått likadant?
 
Last edited:

Johan_G

Medlem
När jag skaffade platinum fick man Hertz guld också men när jag loggade in idag på Hertz så såg jag att man tydligen fått Hertz Gold Plus Rewards - Five Star men jag har inte haft 10 hyran den senaste 12 månaderna.....

Har någon annan fått likadant?
Guld är väl någon sorts basnivå på Hertz, du fick säkert Five Star genom AmEx.
 

Börling

Medlem
När jag skaffade platinum fick man Hertz guld också men när jag loggade in idag på Hertz så såg jag att man tydligen fått Hertz Gold Plus Rewards - Five Star men jag har inte haft 10 hyran den senaste 12 månaderna.....

Har någon annan fått likadant?


Samma sak för mig. Platinum och när jag loggar in på Hertz är jag five star. Har inte hyrt på Hertz på 6 månader. Kanske generell uppgradering via plat eller nått Hertz hittat på.
 

Patrick

Medlem
Amex Plat ger "uppgradering" till Five Star sedan en stund tillbaka. Synd att det inte var en nivå generellt då jag redan var 5*, nästa steg President Circle är ju nästan omöjligt att uppnå om jag minns rätt. ;)
 

Valley

Medlem
Amex Plat ger "uppgradering" till Five Star sedan en stund tillbaka. Synd att det inte var en nivå generellt då jag redan var 5*, nästa steg President Circle är ju nästan omöjligt att uppnå om jag minns rätt. ;)

Nej då. Bara att hänga i :)
Var det inte 30 hyrestillfällen som gav access till P C ?
 

Valley

Medlem
Kan inte komma ihåg att det var några överväldigande förmåner som ramlade in. Har för mig att en sak var tillgång till parkeringsplats i några storstäder. Och så dök det väl upp någon frihyra och rabatterbjudande.
 
Toppen