Senaste nytt

AMEX mitt konto online

WTP

Medlem
Har ringt ändå :)
Och precis som ni skrev det var inga problem att flytta några dagar fram denna faktura och de ändrade så att framöver brytdag är den 16:e.
Tack för hjälpen.
 
Någon mer som har problem med "mitt konto online"? Jag kan inte se mitt poängsaldo och hittar inte länken till den sidan heller
Funkar för mig att se poäng och länken till transaktioner på startsidan när jag loggar in. Dock är det ungefär 50% av fallen som länken faktiskt funkar annars kommer man till en felsida och får gå till översikten på startsidan igen och prova igen och då funkar det oftast.

EDIT: Lite glädjande så här på fredagen så är det 233 kr kvar till en ny voucher....
 
För mig syns inte ens länken längre, så här ser startsidan ut för mig:
upload_2016-5-20_11-54-50.png
 
Funkar för mig att se poäng och länken till transaktioner på startsidan när jag loggar in. Dock är det ungefär 50% av fallen som länken faktiskt funkar annars kommer man till en felsida och får gå till översikten på startsidan igen och prova igen och då funkar det oftast.

EDIT: Lite glädjande så här på fredagen så är det 233 kr kvar till en ny voucher....

Kan Holgersson möjligtvis dela med sig av länken? Jag får upp samma som Slipspåfredag och kan inte hitta till sidan där man kan se spend. :(
 

Mangostan

Medlem
Varje gång jag går till poängsidan möts jag av en röd text som säger "Vi kan tyvärr inte bearbeta din begäran just nu. Försök använda dina poäng senare eller ring Kundservice på 0771-29 55 00 om du vill ha hjälp.", men om jag då klickar på "Logga in" uppe till höger (trots att jag redan är inloggad) så kommer jag till poängsidan där jag kan se hur långt jag har kvar till vouchern etc. Funkar varje gång och jag behöver ej logga in i det läget.
 
Toppen