Senaste nytt

Amex borta från Dustin företag

Direktorn

Medlem
I samband med lansering av ny betalningssida på Dustin företag har Amex försvunnit. Mycket dåligt då det har varit en bra poängkälla för mig. Amex måste se till att skärpa till sina avtal annars försvinner för mycket värde med kortet.
 

Per N

Medlem
Aj jäklar, Dustin har varit en bra sponsor till poängresor. Får kolla upp om det finns andra liknande leverantörer som accepterar Amex
 

Viking75

Medlem
Jag blir grinig.. Har varit många stora köp på Dustin för min del. Nu kan jag lova att det upphör. Uppskattar om någon har mer info eller varit i kontakt med Amex/Dustin ang detta.
 

agehall

Medlem
Ja, incitamentet att handla på Dustin försvann nog just. Dustin var riktigt bra när jag började handla hos dem för 20 år sedan eller så, men numera finns det många som är precis lika bra eller bättre.
 
Hörde från deras kundtjänst för ett tag sen att de övervägde att ta bort Amex, och så blev det visst. Det handlade enligt tjejen på kundtjänst att det var för mycket arbete med motringningar för någon kontroll. Tråkigt för min del, men är det någon som känner till något bra alternativ?
 

Najk

Medlem
Det har nog funnits något bakomliggande problem hos Dustin som de borde lösa istället för att ta bort det som betalningsalternativ. Mitt Amex har spärrats (motringning) två gånger på 10 år, och då har jag varit på många suspekta platser :)

Ena gången det spärrades var på IKEA den andra på Dustin. När jag handlade på Dustin var det ett helt vanligt köp och ingen större summa...
 
Toppen