Senaste nytt

AMEX Bjud in och få 25 % större belöning, tom 7 NOV 2018

adhoc76

Medlem
Jag ringde Amex idag. Liksom tidigare har rapporterats här har något gått snett på SAS sida. Amex har överfört poängen, så långt kunde de se, men sedan har något hänt på SAS sida av saken. De, Amex, lade ett ärende på detta och bad mig ha tålamod ”någon vecka”.
 

Johan Gott

Medlem
Jag fick för lite poäng för en av mina värvningar under denna period. Nu är detta korrigerat och jag har fått de extra 25 procenten.
 
Jag har precis pratar med Amex ang dom 20.000 statusgrundande poängen vi alla väntar på. På tisdag nätterna körs dom vanliga extra poängen som dom flesta säkert har fått idag

På torsdag natt kommer dom att köra statuspoängen, syns på kontot på fredag.

Ha tålamod vänner och ring för fasiken inte in om ni har råkat fått dubbla värvningpoäng eller dyligt. :D;)
 
Fick också ringa igår ang mina statuspoäng som ej blivit överförda på över en månad nu.
Då sa hon att mitt eurobonusnr hade blivit nekat av någon anledning. Hon skulle lägga in ett ärende.
Dock har ej extrapoängen heller blivit överförda, bara från premiumkortet.
 

Osten

Medlem
Mina statuspoäng fattas också.
Ringde i tisdags och förklaringen från kundtjänstpersonalen som jag fick prata med var att: poängen hade skickats över till SAS och sedan blivit nekade och kommit tillbaka dagen efter.
Hon frågade nog minst fyra gånger: "Har du verkligen inte fått in poängen på ditt Eurobonus-konto?". Man kan ju undra om det är folk som satt i system att ringa och säga att de inte fått sina poäng, för att sedan hoppas på att få baspoängen flertalet gånger. (Hoppas jag inte satte igång någons tankebanor om att utnyttja systemet :))
 
Toppen