Senaste nytt

AMEX Bjud in och få 25 % större belöning, tom 7 NOV 2018

Bjud in och få 25 % större belöning

Erbjudandet gäller endast under en begränsad period – dina vänner måste ansöka senast kl. 24.00 den 7/11 2018. Dina vänner kan även ansöka om våra andra kort.
44ccf23eeb43e53beb9784ed708df6f4.jpg
 

Zniper

Medlem
Om du bjuder in från ett Premium eller Elite så får man normalt 20000p för en värvning till Platinum. Med 25% extra blir det 25000p.

Ok det visste jag inte. På min värvningslänk så står det inget om att man får eurobonuspoäng när man blir värvad till ett platinum utan endast att man får membership rewardspoäng men då får man alltså eurobonuspoäng ändå.
Tack för info
 
Ok det visste jag inte. På min värvningslänk så står det inget om att man får eurobonuspoäng när man blir värvad till ett platinum utan endast att man får membership rewardspoäng men då får man alltså eurobonuspoäng ändå.
Tack för info

Den som blir värvad får bonus efter spend i den ”valutan” som kortet använder. Likadant med den som värvar.

Här har du utdrag på vad som gäller om du som värvar har ett Classic, Premium eller Elite.
https://idap-e3.americanexpress.com...ntent/campaigns/DEFAULT/products/GSEGOLD0SA02

Jag ser också att för Platinum får man endast 12,5% mer, dvs 22500p.
 

Gus

Medlem
Jag har tänkt att min fru ska bjuda in mig till Platinum. Den 26 december har jag varit utan amex i 6 månader så jag hade tänkt att ta emot en inbjudan av henne först då. Men jag jag hört att ibland går det ändå igenom med värvningsbonus även fast man inte varit utan Amex i 6 månader?
 
Toppen