Senaste nytt

AMEX 2 för 1 möjligt med ut till New York och hem från Chicago?

agehall

Medlem
Det är inga problem att bränna vouchern på longhaul C, så länge man inte absolut måste till BKK. Dit finns det *ALDRIG* platser så att man kan vara borta en vecka eller två - spelar ingen roll hur långt i förväg man letar. Alla andra destinationer hittar jag dock platser till med ett par månaders framförhållning. Bokade tex just en resa till PVG för mig och frugan. Pga krockar med annat blir resan först av i November, men jag hittade platser redan i Juni.
 

Homer

Medlem
Det är inga problem att bränna vouchern på longhaul C, så länge man inte absolut måste till BKK. Dit finns det *ALDRIG* platser så att man kan vara borta en vecka eller två - spelar ingen roll hur långt i förväg man letar. Alla andra destinationer hittar jag dock platser till med ett par månaders framförhållning. Bokade tex just en resa till PVG för mig och frugan. Pga krockar med annat blir resan först av i November, men jag hittade platser redan i Juni.

Inga problem alls om man är flexibel, snabb titt och jag ser direkt 2 platser dit både den 22:a och och den 29:e maj,
tillbaka finns det 2 platser den 6:e juni.
Så enkelt är det :)
 

agehall

Medlem
WTF. Jag kollade juni inatt och det fanns minsann inga platser då inte! Å andra sidan kan det ha varit SAS IT som tyckte att de inte skulle visa dem för mig. Jag begriper inte hur man kan göra ett söksystem som är så dåligt.
 

Ubbe

Medlem
WTF. Jag kollade juni inatt och det fanns minsann inga platser då inte! Å andra sidan kan det ha varit SAS IT som tyckte att de inte skulle visa dem för mig. Jag begriper inte hur man kan göra ett söksystem som är så dåligt.

Men är det inte dags att sluta använda SAS sidan för sökning. Det finns ju bra alternativ. Home fungerar utmärkt och här finns nya betan.. AwardTravelr - Searching across all possibilities to make your frequent flyer miles work for you
 

agehall

Medlem
Jag fick något mysko fel från award finder igår, annars hade jag använt den. Jag lekte även lite med award nexus, men jag konstaterade att allt var ungefär lika jobbigt eftersom jag bara var intresserad av SK flighter.
 
Toppen