AMEX 2-4-1 deal på Kämp i Helsingfors

Diskussion i 'Starwood & Preferred Guest' startad av charlesswe, 3 December 2013.

1. charlesswe

charlesswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hotel Kämp – 2 nätter till priset av 1 natt
    Boka nu två nätter till priset av en natt på strålande Hotel Kämp och glöm julstressen med stil.

Förmånen kan bokas 2–3.12.2013 och förutsätter betalning med ett American Express-kort samt bokning via Hotel Kämps kundtjänst tel. 09 5840 9520 eller sales@hotelkamp.fi med koden PROAMEX.

Inkvarteringsperioden gäller t.o.m. 30.4.2014 i mån av tillgång. Förmånen gäller alla rumskategorier. Rumspris från 185 € (frukost ingår ej). Begränsat antal rum. En presentation av Hotel Kämp finns på Hotel Kämp - Hotell Helsinki - The Luxury Collection - Starwood.

American Express - Alla dagar Julafton

Bra deal fär ett riktigt bra hotell!

2. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Äntligen! Det var senast 2002 Amex hade kampanj på Kämp. Hade en mycket trevlig weekend där!

3. onobond

onobond Medlem

Har varit en del missförstånd om denna amex-kampanj. På andra resesajter har det envist hävdats att man inte får stays/points, vilket man får. Priset inkluderar frukost också. Själv hann jag boka en helg med Premiumrum för 118 €/natt. Är det ett bra pris eller? Ligger hotellet centralt eller?

Som Diamondmedlem i SPG ökar chansen till upgrade till J:r suite med den raten...

4. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tycker der är ett bra pris. 2004 var Kämp utsett till Nordens bästa hotell av amerikanska tidningen Travel & Leisure.
    Kämp ligger mitt på Norra Esplanaden som är Helsingfors paradgata - ja mycket centralt.

Last edited: 7 December 2013
  5. onobond

onobond Medlem

Trevligt att du håller med. De båda frågorna var närmast retoriska. Priset var mycket bra i mina ögon, genom att lägga till några få € ökade upgrade-chansen. Normalt räknas avstånd mellan/till städer till dess centralstation. Skulle jag själv definiera Helsingfors mest centrala område till det kvarter där Kämp ligger + två kvarters radie.

Last edited: 7 December 2013

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!