American Airlines kampanjer Europa-USA

Diskussion i 'Oneworld' startad av robert_06_, 20 Februari 2012.

1. robert_06_

robert_06_ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag sitter och reflekterar över att American Airlines ofta har kampanjer och bra priser på biljetter från USA till Europa men jag ser/hittar aldrig något bra från Europa till USA. Är det så att de aldrig gör reklam för detta eller hur funkar det?

Hur är det med kampanjer över påsk, är det svårt att hitta några bra priser då eller kommer det tätt inpå bara?

2. Homer

Homer Medlem

Finns ju hur mycket som helst från de länder de flyger ifrån

t.ex
    Great Fares From Helsinki. Book By 21 February!

Great Offers from Frankfurt. Book By 28 February!

3. robert_06_

robert_06_ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    F*n va snabb du var Homer då :)
    Från Sverige du, hur utnyttjar jag kampanjerna på bästa sätt då?

4. American Airlines och British Airways kör Joint Venture trafik över Nordatlanten.
    Därför alla British Airways priser till Nordamerika är samtidigt American Airlines priser också.

Svar till din fråga är, ja, det finns några bra deals.
    T ex Stockholm/Göteborg-Los Angeles T/R för ca 19.000 SEK inkl. skatter.

5. robert_06_

robert_06_ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så det du säger AHO är att det går lika bra att titta på British Airways's sida också efter priser?
    Tycker alltid alla priser är så mycket dyrare på British Airways jämfört med American Airlines de gånger jag sökt tidigare...

6. Homer

Homer Medlem

7. robert_06_

robert_06_ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det har inte hänt något på den svenska American Airlines sidan sen den (i smyg) lanserades!

8. stewigriffin

stewigriffin Medlem

För er som funderar att flyga OW till USA men samlar hos American Airlines finns en bra kampanj just nu: AAdvantage Bonus Miles | AA.com

Upp till 100.000 American Airlines miles för 3 returresor med American Airlines/British Airways/IB.
    OBS! Begränsad till medlemmar med US/CAN hemadress men man kan ju flytta, eller hur? ;)

Last edited: 30 September 2012

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!