Senaste nytt

American Airlines kampanj - bli guld, platinum eller EXP

Låt oss vänta och se vad AA gör åt saken innan någon bokar MR:s
AA har tagit ned länken, tagit bort från LinkedIn osv.


Så här såg mailet ut:


Dear Andreas Eriksson,

Thank you for registering for the H3TLI promotion on AA.com.

For your reference, details of this offer can be found on AA.com under view all offers, or in the communication where you learned of this promotion.

To earn the bonus miles or other incentives offered, be sure to meet all of the promotional requirements. For most promotions, activity that occurred prior to registration will not count toward qualification. In addition, please note the timeframe in which bonus miles or incentives will be awarded. These and other specific requirements are always included in the Terms and Conditions listed with the offer. Thank you for your participation.

AA.com
American Airlines
 
Last edited:

jannewa

Medlem
På deras hemsida stod det att erbjudandet skulle gälla till den 27 augusti, var väl för många som anmälde sig. :)
 

sodaboy

Medlem
Hoppas den kommer upp igen. Har hel del i C och F med BA och AA under hösten. Skulle fixa Exec Plat om jag riktade om intjäningen till AA.
Har dessutom ingen status hos AA. Har tyvärr inte fått mejlet. Må det dyka upp en fungerande länk....:p
 

jumbooze

Medlem
Hoppas den kommer upp igen. Har hel del i C och F med BA och AA under hösten. Skulle fixa Exec Plat om jag riktade om intjäningen till AA.
Har dessutom ingen status hos AA. Har tyvärr inte fått mejlet. Må det dyka upp en fungerande länk....:p

Du har ingen chans att klara en plat challenge om den inte kommer tillbaka då? Med tanke på höstens resor...
 

agehall

Medlem
Ryktet på FT säger att man med största sanolikhet inte kommer att få ta del av det här erbjudandet om man inte hade fått det på rätt sätt. Undrar hur de ska hålla ordning på det...
 

sodaboy

Medlem
Du har ingen chans att klara en plat challenge om den inte kommer tillbaka då? Med tanke på höstens resor...

Få sätta mig ner med linjal och miniräknare och se hur långt jag kommer på de resor jag har inbokat :). Tvivlar att det är 100K...

Har också läst på FT att man kan glömma status om man inte fått mejlet. Trist. ExPlat-kortet är ju så snyggt. Skulle sitta som en smäck i plånkan. Liknar faktiskt lite det svarta Diners Club Carte Blanche.
 
Toppen