American Airlines Airbus 321T ett trevligt sätt att flyga mellan JFK-LAX från januari

Diskussion i 'Oneworld' startad av sembl, 20 December 2013.

1. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har en bokning på denna från LAX - JFK den 18 januari, så jag hoppas kunna bjuda på en recension.

2. xmit

xmit Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hörde något om equipment change på den avgången doc, 321:an skulle flyttas till LAX - MIA istället och ni skulle få 757... ;)

3. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Attans, jag som precis nyttjade schedule change på 25 minuter AA298 till att ha en ursäkt att boka om från 767-200 och AA34 till A321T och AA181.

4. xmit

xmit Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Otur...;)

5. TheEagle

TheEagle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade en flygning med American Airlines LAX-MCO-MIA-SJO och lyckades tyvärr få equipment change från en 767 till en 757 från LAX till MCO. Dessutom den allra äldsta modellen där man sitter i en stor soffa som är helt vidrig. Till råka på allt fick vi flyga med samma plan hela vägen till SJO. Hur otur kan man ha!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!