Alltid fri frukost med SAS

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av 011430121, 11 Augusti 2012.

1. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Kristofer

Kristofer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Klickar man på bannern, står det dessvärre såhär:

Frukost ingår
    Vi bjuder på frukost på alla inrikesresor fram till kl. 09.00.
    Reser du inom Europa bjuder vi på frukost i Economy Extra och Business, reser du i Economy finns det att köpa. Vid resor till övriga världen bjuder vi alltid på frukost, mat och dryck.

3. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man skall väl inte behöva klicka på en banner!

1 person likes this.
  4. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gillar även texten "Alltid ärliga priser med SAS!" när man håller markören över bilden ;)

Baserat på bilden så skulle jag nog också tolka det som att det är fri frukost oavsett om det är inrikes, inom Europa eller interkontinentalt och oavsett bokningsklass...sitter den där skylten på en reklamaffisch eller i en tidning finns det ju inte heller någon banner att klicka på så...

5. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS har ju för övrigt helt plockat bort fördelen "Betalning med kreditkort 0:-". Så jag antar man inför gratis frukost på alla flygningar som någon slags kompensation för detta. Hoppas jag iaf...

1 person likes this.
  6. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skärmdump och kräv gratis frukost av SAS på alla resor. :) De kunde väl åtminstone sätta dit en stjärna...

Att de sedan inte åtminstone klarar av att servera frukost intra-Skandinavien tycker jag bara är dumt.

2 personer gillar detta.
  7. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyvärr så stämmer ju inte det med verkligheten, vilket ja tycker är dåligt. Då ska man ta bort "fri frukost innan klockan 09.00", för det gäller ju inte alla bokningsklasser.

8. skolles^a^s

skolles^a^s Ny medlem

Vi serverar frukost på alla våra inrikesflighter fram till klockan 09.00. Sen att skriva det finstilta i den lilla bannern skulle inte få plats, man får läsa sig till informationen inte göra egna tolkningar, tyvärr så är det så.

9. Svenska språket är svårt för mig.
    Är det fri frukost på en flight eller frukostfri flight menar SAS?:rolleyes:

1 person likes this.
  10. skolles^a^s

skolles^a^s Ny medlem

Lite humor skadar aldrig :) fast båda svaren är rätt beroende på var och när du åker :D

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!