Senaste nytt

Alitalia MilleMiglia

olo

Medlem
Jag fick kortet samma dag som jag fick ett mejl om det. Tog en dryg 1 månad, men efter en knapp månad fick jag ett meddelande om att de beklagade att det dröjde. De hade fått fler ansökningar än de trott.
Tror att detta står i statusmatch-tråden. Den här handlar mer om MilleMiglia genrellt.

Pinkoden kom på posten efter ytterligare en knapp månad, men var så väl skyddad att jag inte lyckades läsa den.
 

palmen

Moderator
Det här fanns i mitt välkomstpaket i alla fall.
På den lappen i mitten till höger som det står Freccia Alata ForYou på så sitter en kod på baksidan för att ge bort en guldkort.
DSC_1082.JPG
 

FF#1

Medlem
Det här fanns i mitt välkomstpaket i alla fall.
På den lappen i mitten till höger som det står Freccia Alata ForYou på så sitter en kod på baksidan för att ge bort en guldkort.
Visa bifogad bild 40791

precs, den koden använde jag när jag gav ett guldkort till en kompis.

Men är det verkligen ingen som har hunnit kreditera nått till programmet ännu, hur har det funkat i såna fall?
 

FF#1

Medlem
Jag flyger med AF på måndag morgon och krediterar till MilleMiglia, så om ingen annan har någon erfarenhet så kan jag rapportera när poängen kommer in. Har du anledning att tro att det inte borde funka problemfritt?

Har inte hunnit flyga ännu, bara poäng via partner och de verkar inte dyka upp korrekt. på sidan där man hittar statement så står det bara och snurrar. ... väntar väl en vecka eller två. Berätta gärna om hur din upplevelse av status med AF blir som elit på Alitalia.
 
Har inte hunnit flyga ännu, bara poäng via partner och de verkar inte dyka upp korrekt. på sidan där man hittar statement så står det bara och snurrar. ... väntar väl en vecka eller två. Berätta gärna om hur din upplevelse av status med AF blir som elit på Alitalia.
Apropå partners, har Alitalia några partners som gör att man kan tjäna några miles förutom att flyga? Några sweet spots?
 
Toppen