AKUT: söker något ställe med bra uppkoppling i Rotterdam i morgon (15/5)

Diskussion i 'Resmål & visum' startad av FF#1, 15 Maj 2013.

1. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag behöver hitta någonstans att sitta och delta i ett möte över internet i morgon i Rotterdam.
    Bor på Hotel Best Western hotell art, som hittills har visat sig vara ett bottennapp utan dess like.
    Vart nedgraderad till ett rum med vandrarhemstandard, utan handukar två eller ens ett glas till tandborsten.
    I rummet var det två våningssängar som var obäddade... suck!
    Internetuppkopplingen är ej tillräcklig bra, så jag behöver hitta nått annat ställe.

Någon som har några idéer var jag kan hitta någonstans där det går att sitta och det finns en vettig uppkoppling?

Har tillgång till Eduroam, så man skulle kanske kunna leta reda på ett lungt hörn på Erasmus universitetet?

2. Olsson91

Olsson91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Starbucks?

4. Säljer de inga 3G/4G Mobil bredband USB stick/Router t ex på 7-Eleven i Nederländerna?

5. lnixon

lnixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  6. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Uppdatering: Nu har de startat o en router så nu funkar det i receptionen, så mitt möte är räddat. Tack för alla svar.

Har dessutom hunnit köpa ett kontantkort för mobilt bredband och konstaterat att allt funkar utom "hotspot" trots massa hjälp av kundtjänst,

återkommer i en annantråd med fortsättningen på min "Diamond experience" med nedgradering till hostel rum utan allt... :mad:

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!