Tack all för tipsen!
Update om läget. Fortfarande inga biljetter. Även om de hela tiden lovar att lösa det. Tydligen lider bolaget av svår byråkrati där en specifik avdelning enbart kan lösa detta, varken supervisor eller agent. Flera samtal senare igen samt 200-300kr senare har de lovat att idag kl 16 qatar tid ringa och ordna. Jag ser det som sista chansen för de... Blrjar bli pinsamt hur ofta de lovat att ordna allting för att sedan inget händer.
Jag är också djupt besviken på Bangkok kontoret, initialt ovilliga att hjälpa till, mrn när man höjer rösten och börjar kräva så kan de visst plötsligt göra saker. Jag accepterar inte ursäkten att man bara arbetar som platsagent i Bangkok= du är anställd av bolaget och representerar de. Jag är din kund. Jag reser i business och är dessutom OW Emerald och jag accepterar inte eran icke existerande kundservice. Plötsligt fattar de visst galoppen och börjar ringa. Riktiga tröttmössor.
På måndag ska jag kontakta min reseförsäkring (swedbank mastercard) och se vad som gäller och om hjälp finns att få.