Senaste nytt

Akut behov av snus till Argentina

Ozz

Medlem
Jag beställer regelbundet snus från BuySnus.com hit till Thailand där inte heller postgången är känd för att vara speciellt snabb.
Jag beställer alltid ihop med en kompis till hans postbox och dom delar alltid upp stockarna och packar i vadderade påsar med 3-5 dosor i varje påse. 8-12 dagar brukar det ta. Enligt mig absolut värt att chansa då priserna är sannerligen överkomliga.
 

Nemo

Medlem
Är du osäker på leveransen väljer du en firma som skickar med UPS, FedEx etc, dvs spårbart och garanterad leverans.
Posten börjar annars även i Sverige uppnå samma träffsäkerhet som meteorologerna, dvs ungefär 50% rätt.
 

Homer

Medlem
Säljs det inte amerikanskt snus i Argentina?
Överläpp eller underläpp spelar väl ingen roll. ;)


Traditional American snuff such as Copenhagen and Skoal goes inside the lower lip, triggering salivary glands that prompt users to spit to avoid swallowing tobacco juice. Snus, more popular than cigarettes in Sweden, is tucked in the upper lip and doesn’t require spitting.
 
Jag lider med dig @johan_fbg
Jag hade förmodligen lagt flera beställningar via ups, DHL eller liknande ifall någon av dem skulle bli försenad eller försvinna.
Ironiskt nog så köper Swedish Match förhållandevis mycket snustobak från Argentina...
 
Toppen